accessory navicular
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת אם אפשרי להתגייס לקרבי (שריון) עם בעיה זו,אני מתגייס בסוף יולי. או שיש צורך בניתוח?? כי כבר חצי שנה שיש לי כאבים במאמץ..
שלום יאיר! קיום ACCESSORY NAVICULAR לשעצמו אינו גורם נכות או הגבלה כלשהי. רק כאשר אתה סובל מכאבים. יש צורך בבדיקת אורטופד כף רגל לצורך הערכה אובייקטיבית של מצבך. בחלק מן המקרים אין הגבלה בשירות קרבי ( ואף שירות ביחידות חי"ר) ובחלק מן המקרים החולים הם פסולי יח"ש. בברכה ובהצלחה בשירות