הניתוח של המחט
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני סובל 8 חודשים מבעיית דורבן בכף הרגל .שמעתי שאתם מנתחים דורבן בניתוח מחט. עברתי שתי זריקות פיזיו ומדרסים ללא הועיל. האם ישנם סיכונים בניתוח זה ? מהם ? האם יש לכם 100 אחוזי הצלחה ? תודה רבה נחמן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נחמן! 100% הצלחה לא יכול להיות אפילו לפתולוג. תמיד יש אחוז מסויים של האנשים שהניתוח ( זעיר פולשני ) לא פותר את הבעיה ( PLANTAR FASCIITIS ). מצד שני אנו מגיעים לאחוז הצלחה גבוה והניתוח כמעט ונטול סיכונים ( בידיים מאומנות ). אתה מוזמן להגיע לבדיקה במרפאת חוץ שלנו במרכז הרפואי ע"ש הלל יפה. במידה ואתה מתאים לניתוח - נבצע אותו. בברכה