מתיחות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר טיטיון זה מספר ימים אני סובל מכאבים קשים בעקב ,בעיקר בבוקר, הייתי אצל רופא משפחה שאמר לי שכנראה יש לי דורבן . עד לתור אצל האורטופד הוא המליץ לי לעשות בבית בבוקר לאחר הקימה מתיחות -הוא הדגים לי את תרגיל המתיחה עם הקיר. האם המתיחות עשויות לעזור לי להפיג את הכאבים. יום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יקי! במידה ואכן מדובר בדלקת ברצועה הפלנטארית - PLANTAR FASCIITIS - ובשפה העממית - דורבן - תרגילי המתיחה עשוים לעזור מאוד! בכל מקרה תפנה לבדיקת האורטופד ע"מ לקבוע את האבחנה הנכונה ולקבל את מלוא הטיפול בברכה