בעיה בבוהן הימנית - זקוקה לייעוץ
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא בטוחה שזה הפורום המתאים אבל... כבר שבוע ימים אני מרגישה שהבוהן ברגל ימין רדומה לחלוטין. אני מרגישה את זה שאני דורכת על הרגל וכשאני נוגעת בבוהן. בבוהן שמאל הכל תקין. לא נעקצתי, לא דרכתי על משהו/נפצעתי, אין שום הבדל בצבע שלה. זה קרה 'סתם כך' - כאילו הזריקו שם חומר הרדמה. תחילה לא ייחסתי לזה משמעות אך כיוון שזה נמשך כבר שבוע שלם אני מתחילה לחשוש.. האם נתקלתם בתופעה כזו בעבר? מה הייתם ממליצים לי לעשות? תודה מראש
שלום ליוארה! קרוב לוודאי מדובר בפגיעה הפיכה בעצב דיגיטלי ( אשר נותן תחושה בצד הבוהן ). לרוב זה נגרם מלחץ של הנעל. בכל מקרה אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד. בברכה