דלקת בגיד בכפות הרגליים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עברתי תאונה שלאחריה התנפחה לי כף רגל ימין{מעל הבוהן} הפסקתי לרוץ למשך כחצי שנה, לאחר חצי שנה חזרתי לריצה של חמש ק"מ במשך שבועיים וחצי ושוב החלה להתנפח לי כף הרגל. בעקבות מיפוי עצמות התברר שיש לי דלקות בגידים של שתי כפות הרגליים. האורטופד המליץ מנוחה עד סוף הקיץ {הייתי אצלו במאי} שאלתי היא מה עוד אפשר לעשות ואם אני יכולה להסתפק בפחות מנוחה או לעסוק בספורט אחר מלבד ריצה? ממש קשה לי בלי הספורט תקופה כל כך ארוכה... {הייתי רצה כל יום חמש ק"מ} דקלה
שלום דקלה! לצערי איני יכול לתת לך עצה קונקרטית מבלי לדעת את כל הנתנונים ומבלי לבדוקך. כעקרון במצבים רבים של פגיע בכף הרגל ניתן להמשיך לעסוק בשחייה. פני לאורטופדי כף רגל באזור מגורך -הוא יוכל להמליץ לך על המשך הטיפול בכל המישורים בברכה