תוצאות צילום כף רגל ימין+שמאלAP+LAT בעמידה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בעקבות כאבים בכף הרגל(שמאלית)נשלחתי לצילום שתוצאתו "מצב לאחר שבר עם פרגמנט קטן מפינה מדיאלית בסיס גליל פרוקסימלי של בוהן ימין" האם תוכלו בבקשה להבהיר לי במה המדובר. ושאלה נוספת- האם ניתן לאבחן דלקת באמצעות צילום? אני סובלת מכאבים כשאני הולכת בעיקר ברגל שמאל ובשל כך נשלחתי לצילום. אודה על התייחסותכם המהירה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חניתה! ייתכן שעברת חבלה ובעקבות כך נגרם שבר תלישה בבוהן. בכל מקרה יש מקום לבדיקה מדוקדקת של אורטופד כף רגל. בברכה