קריעה ברצועת קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי קריעה ברצועה בקרסול מזה שנים מספר, הוצע לי התערבות ניתוחית אך עקב סיכונים והיותי בעבודה משרדית ויתרתי. לאחרונה אני מרגישה כאבים חדים בקרסול, לאחר מאמץ מינימאלי וכן בשינויי מזג האוויר. הכאבים מתחילים להקרין לברכיים, ויש רעשי "קנקים" בלתי פוסקים, גם ללא פעילות גופנית. האם יש ממה לדאוג?
שלום מורן, אין מה "לדאוג" זה רק קרסול ולא לב. מעבר לזה כדאי לבדוק ולצלם את הרגל ולראות שלא מתחיל שם תהליך של אוסטאוארתריטיס (שחיקת סחוסים) במפרקי הרגל. ניתן, לפי הממצאים בבדיקה, להתחיל בטיפול פיזיותרפי ומדרסים ואולי נעלי APOS. אם לא יצלחו הטיפולים הנ"ל ניתן לשקול אופציה ניתוחית. בברכה