כאבים בעצם החיצונית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר יומיים כואב לי בעצם החיצונית של כף רגל ימין (העצם שבין הכרית לקרסול, היכן שהקשת), במידה כזו שממש קשה לי לדרוך על הרגל. לא קיבלתי שם שום מכה וגם לא זכור לי שעיקמתי את האזור או שדרכתי על משהו כואב. ראשית, באיזו עצם מדובר ומה זה יכול להיות? שנית, האם יש צורך בצילום דחוף?
שלום שגיא, לא כל כך הבנתי באיזו עצם מדובר, אבל אם זה מטריד אותך פנה לאורתופד באזור מגורייך שיבדוק את העניין בברכה
שלום שגיא, לא כל כך הבנתי באיזו עצם מדובר, אבל אם זה מטריד אותך פנה לאורתופד באזור מגורייך שיבדוק את העניין בברכה