גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי c.t התוצאות:מודגם דורבן אחורי דו צדדי בקצה האחורי של הקלקנאוס עם הסתיידויות נקודת באחיזה דיסטלית של גידי אכילס. מה זה אומר ומה עושים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ע' לא מטפלים ב CT! לא ציינת מה מפריע לך בכל הסיפור, איפה כואב? אם בכלל, מתי כואב? עם אילו נעליים יותר כואב? בקיצור, רופא שיבדוק אותך ייתן את העצות הטובות ביותר. באופן כללי, בהנחה שביצעת את ה CT בגלל כאב ממוקד באזור האכילס (למה CT?) אז הפתרון הוא החל בטיפול תרופתי, עבור בפיזיותרפיה ומדרסים וכלה בניתוחים שונים. בברכה