התלבטות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! יש לי גיד אכילס קצר שמתבטא בהליכה על כריות של האצבעות בעיקר כשאני יחפה,בנוסף נאמר לי שהברכיים שלי קורסות כלפי פנים.היום גילו לי דלקת בגיד אכילס.ברצוני לדעת איזה נעליים יותר מתאימות למתיחת גיד האכילס,הקלת כאבים,שיפור יציבה,הליכה נכונה נעלי אפוס או MBT? ובכללי אני אשמח לדעת מה ההבדל בניהם?
שלום מישל! הכל תלוי מה מידת הקיצור של גיד אקילס. ייתכן ואף נעל לא תתקן את הבעיה ויש מקום להתערבות ניתוחית. אני ממליץ לך לעבור בדיקת אורטופד מומחה לכף רגל וגם בדיקת התאמה במעבדת APOS. קרוב לוודאי תזדקקי גם לפיזיותרפיה אינטנסיבית. כעקרון נעלי APOS יכולות לעזור במקרים מתאימים. בברכה