קניתי מדרסים של NEWSTEP
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנתיים עקב כף רגל כאבים, אני קנה עקב סיליקון לדורבן עם נקודה כחול ,לא עוזר ועדיין כאבים. לפני לפני שבועיים קניתי מדרסים של NEWSTEP. יותר גרוע כאבים מאוד. מה עושים? יש פתרון? הייתי ברופאים אצל אורטופדים פעמיים
שלום אלי, הטיפול בדורבן יכול להיות ממושך והדורבן עיקש לא ציינת טיפולים בתרופות נוגדות דלקת או בזריקות סטרואידים או בפיזיותרפיה...יש הרבה לעשות לפני שלב הרמת הידיים. אם כל אללו לא יועילו יש לפנות לנתיב הניתוחי. בברכה