החלמה מניתוח האלוס ואגוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום אני חודשיים לאחר הניתוח. הרגל עדיין בצקתית וצבעה אדום/סגלגל שונה מהרגל השניה (הבריאה). משתדלת ללכת מדי יום על אף הכאבים אשר מתמשכים במשך כל היום. מאחר ונאמר לי להגיע לביקורת רק במצב חריג - רציתי לדעת האם זה מצב חריג. עדיין לא יכולה להכניס את כף הרגל לנעל ספורט.
שלום בוני! לאחר ניתוח תקיון עוות מבני בקדמת כף הרגל הנפיחות יכולה להימשך עד חצי שנה ואף יותר. יחד עם זאת אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד שניתח אותך. ייתכן ויש חריגה מהמהלך פוסט ניתוחי תקין. בברכה
שלום בוני גם אני עברתי את הניתוח לפני 5 שבועות ועדיין לא דורכת על קידמת כף הרגל אלא רק על העקב עם הנעל המיוחדת,מתי את התחלת לדרוך על הרגל? וכמוכן האם הומלץ לך ללכת מדי יום כפי שכתבת? אשמח לשמוע ! תודה, שוש
אני עכשיו באותו מצב רציתי לדעת מה מצבך כיום והאם זה היה סיבוך או שזה נורמלי