שאלה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר עקב כאבים בכף הרגל הימנית שלח אותי אורטופד לבדיקת אי אם גי . על פי בדיקה זו קיים שוני משמעותי ב"אמפליטודה " בין עצב מסוים ברגל ימין הפגועה-אמפליטודה נמוכה לבין אותו עצב ברגל השנייה-הבריאה. האם השוני הזה וההבדל המשמעותי אכן מרמז שהבעייה הינה בעייה עצבית? האם בדיקת אי אם גי היא אכן כלי טוב לבדוק את מצב כף הרגל ? תודה
שלום עמי, אי אפשר לנתח בדיקת EMG ללא השוואה לבדיקה קלינית (בדיקה גופנית). בנוסף בדיקות EMG לא מפוסמות במהימנותן ותלויות מאוד במפעיל המכשיר. לסיכום גש להיבדק ע"י אורתופד כף רגל וקרסול וקל תמונה משולבת ויותר שלמה לאחר הבדיקה. בברכה