אי יציבות כרונית של הקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי אי יציבות כרונית של הקרסול עכשיו הלכתי לפיזותרפיסט הוא אמר לי צריך פיזותרפיה לא צריך ניתוח בנתיים אני עושה פיזותרפיה ומידי פעם יש לי כאבים ברגל אני לא יודע עם זה יעזור לי כל כך הפיוזרתפיה מה לעשות ? והרגל שלי כבר חלשה ממש כל תזוזה קטנה אני יכול לנקוע את הרגל .
שלום גיא, נסה לא לקבל עצות ניתוחיות מפיזיותריסט ולהיפך. צריך לראות את הקרסול שלך ואת הבדיקות שכבר בוצעו להחליט בהתאם. יכול להיות שיש מקום להמשך הטיפול הפיזיותרפי ויכול להיות שלא. בברכה