המשך שאלה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אין לי מושג איך להסביר לך, אם אם הבנת נכון או לא אבל בכל מקרה הנה תמונה של הרגל שלי כיום לאחר הניתוח http://www.siz.co.il/my/nwm5mztuwdq5.jpg זה לא נראה כמו זווית נורמלית וישרה שאמורה להיות אחרי ניתוח ,תוכל אולי לפי זה להגיד לי אם זה נורמלי או שאני צריכה ללכת לרופא המנתח ולבדוק בדחיפות את העניין ? תודה :)
שלום ענת, אין פה עניין של דחיפות, אבל כדאי שתדברי עם המנתח. דברים שרטאים מכאן לא רואים משם... את צריכה לפני הכל בדיקה אורתופדיתת של האזור. בברכה