קרע חלקי ברצועת הקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבים קלים ולחץ בקרסול כבר כמה חודשים בעת דריכה ומנוחה כניראה עקב מתיחות יתר עשיתי בדיקת אולטרסאונד ולהלן התוצאות: רצועה טאלופיבולארית קדמית מעובה, היפו אקוגנית ובלתי סדירה: חשד לקרע חלקי מצולק של הרצועה או sprain כל השאר תקין. אציין שיש רעשי קליק קלים בזמן מתיחה של הקרסול רציתי לדעת איך מטפלים? האם יש דלקת? והאם בטיפול נכון הרצועה חוזרת לעצמה ומתחברת?
שלום רועי! קרוב לוודאי אתה סובל מנקע בקרסול שלא נראה לכאורה חמור ע"פ תוצאות בדיקה על קולית ותיאורך. הייתה ממליץ לך להמשיך בטיפול פיזיותרפי. רוב הסכויים שתוכל לחזור לכושר מלא. חשוב להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול ע"מ לקבל אבחון וטיפול מיטביים בברכה