כאבי עזים בדריכה באמצע כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי יותם בן 21 מזה כחודשיים כאבים באמצע כף הרגל האורטופד איבחן את זה כדלקת בגיד fhl משהו כזה . ושלח אותי ל-6 טיפולי פזיוטרפיה של חשמל וגלי חום שלא הועילו בכאב כלל . מה הצעד הבא שעליי לנקוט לדעתך ?צילום סיטי ? מיפוי ? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יותם! הצד הבא המתבקש הוא פניה לאורטופד מומחה לכף רגל. לדעתי יש מקום לבדיקה גופנית מדוקדקת וכנראה סדרת בדיקות דימות לקביעת האבחנה. בינתיים הייתי ממליץ לך להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל בברכה