נפיחות ובצקת בקרסוליים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטל כדורים ללחץ דם מסוג נורווקס 10 מ"ג וכדורים לכולסטרול סימבסטטין ודילול דם מסוג מיקרופירין לאחרונה ( בחודש האחרון )החלפתי כדורים של הכולסטרול לליפטור והופיע לי נפיחות עם בצקת בשני הקרסוליים . האם יש קשר להחלפת התרופות לנפיחות ?
חשוב לציין שלאחר שינה בלילה אני קם בבוקר והנפיחות לא קיימת . רק במשך היום .
שלום איציק! קרוב לוודאי הסיבה לבצקות בקרסוליים וכפות הרגליים היא מחלה פנימית, אני ממליץ לך לבדוק תפקודי כליות שלך וגם מצב לבבי , סיכוי לסיבה אורטופדית למצבך הוא קלוש ביותר בברכת רפואה שלמה