גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי C.T עקב כאבים בקרסול קיימים שינויים ארטרוטים במפרק ו-MTP בשחזור סגיטאלי מודגם מסלול בתוך הקצה הדיסאלי על עצם המסרק הראשון אשר נוצר אחרי הוצאת מסמר. מודגם דורבן אחורי דו צדדי בקצה האחורי של הקלקנאוס עם הסתיידויות נקודת באחיזה דיסטלית של גידי אכילס. מה זה אומר ומה הטיפול.תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ע'! לצערי אנני יכול לפענח תשובות CT על דפי הפורום. אני מציע לך לפנות לבדיקת אורטופד מומחה כף רגל אשר יבדוק אותך, יקח את תוצאות בדיקות דימות לרבות CT ויתן לך טיפול מתאים למצבך בברכה