ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני סובל מדורבן תקופה ארוכה ומאד מאד חושש מניתוחים ומכך שנכנסים אלי לגוף עם כל מיני מכשירים וסכינים. שמעתי שיש לכם ניתוח דורבן עם זריקה . האם זה נכון? האם עובי המזרק הוא כמו עובי של זריקה רגילה ודה רבה לכם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אבי! ישנן הרבה דרכי טיפול בבעיה שלך, בין היתר טיפול ניתוחי. קרוב לוודאי אתה מתכוון לניתוח שנקרא PERCUTANEOUS PARTIAL PLANTAR FASCIA RELEASE. אכן הניתוח מבוצע באמצעות מחט עבה שמוחדרת בצורה מיוחדת לכף הרגל. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית. במרכז רפואי שלנו ( הלל יפה ) אנו צברנו נסיון רב בניתוחים מסוג זה והוא מבוצע בהצלחה רבה! בברכה