לאחר ניתוח הלוקס וולגוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 16, עברתי ניתוח לתיקון הלוקס וולגוס לפני כ3 חודשים בזמן האחרון שמתי לב שבזמן שאני לא דורכת על הרגל האצבע מתעקמת, אך כשאני דורכת על הרצפה זה נראה ישר , מה אני אמורה להבין מזה ? הניתוח נכשל? , אני צריכה לעשות משהו ? חוץ מזה האצבע ליד הבוהן מתרוממת למעלה, כאילו היא לא בגובה של שאר האצבעות מה אפשר לעשות כדי לטפל בזה ? ושמתי לב שהרגל שלי נעשת סגולה ומתנפחת, מה זה אמור להיות ?
שלום לך! אני ממליץ קודם כל לפנות לבדיקת אורטופד מנתח, הוא יוכל לתת לך תשובה מספקת על כל שאלתך בהתחשב במצבך הנוכחי ומצבך טרם הניתוח. בברכה