רעננה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מתחושת נימול וכאב בחצי כף רגל שמאל (מהזרת עד האמה) עד אמצע הכף לכוון הקרסול. בביקור אצל ראומטולוגית היא אבחנה אותי כסובלת Arthritis . לעומת זאת אורטופד קבע כי זו תוצאה של פריצת דיסק L1 - L5 עברתי טיפולי פיזיוטרפיה יש הקלה מסויימת אך הכאב והנימול ממשיכים. אודה על קבלת חוות דעתכם המלומדה.
שלום חגית! בלי לבדוק אותך לא ניתן לאבחן את הבעיה הרפואית ממנה את סובלת, אנא גשי לבדיקת אורטופד. הוא יחליט האם יש מקום לבדיקות דימות ובדיקות עזר נוספות וע"ס כל התוצאות יהיה ניתן לתת אבחנה מדוייקת וטיפול מתאים. בברכה