מתיחת רצועה בכף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
החלקתי אתמול ומתחתי רצועה בכף הרגל (לאחר צילום המקום) . הרופא טוען שאין מה לעשות מלבד מנוחה. שאלתי: האם כדאי לעשות קומפרסים ואם כן איזה כמו כן האם כדאי לחבוש בתחבושת אלסטית. האם מזיק לדרוך על הרגל למרות הכאב? בתודה מראש עדי
שלום עדי! קשה להבין מהו היקף הפגיעה מתיאורך. אך כעקרון ב 24-48 שעות הראשונות לאחר הפגיעה מומלץ קור מקומי / הרמת הרגל מעל פלס הגוף וחבישה אלסטית, אך קודם כל יש לפנות לבדיקת מומחה כף רגל אשר יתן לך טיפול נאות בברכה