חוסר תחושה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מזה מספר ימים, אני סובלת מחוסר תחושה בשני הבהונות ברגליים, כאשר התופעה בולטת יותר בצד שמאל. האזור חסר התחושה הוא בחלק החיצוני-צידי של הבוהן. זה מדאיג אותי מאוד. אציין כי לפני שבוע נעלתי לראשונה נעליים שלחצו על האצבעות. מייד לאחר הנעילה- לא חשתי בשינוי, אלא כעבור יומיים בערך. האם ייתכן שהלחץ מהנעליים גרם לחוסר התחושה?! האם לחכות שהתופעה תיעלם או לפנות לרופא, ואם כן באיזה תחום? האם עלי לדאוג? תודה רבה, חנוכה שמח, נטע
שלום נטע, לפי דברייך נראה כי הנעליים הלוחצות לחצו על עצב תחושתי בבהונות והדבר גרם לפגיעה (ברובה המכריע הפיכה) בעצבים התחושתיים הצידיים. ככלל לא מומלץ לנעול נעליים עם קופסת בהונות צרה, הדבר גורם לבעיות רבות בקדמת כף הרגל. בנוסף רצוי שתפני למומחה כף רגל באזור מגורייך לבדיקה גופנית והחלטה טיפולית בהתאם. בברכה חג שמח
על תשובה מפורטת. אגש לרופא בהקדם. מקווה מאוד שהתחושה תחזור מהר. בינתיים (כשבוע וחצי) אין שינוי.