כאב חד בקרסול ימין.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודש וחצי לערך נפלתי ושברתי את הקרסול ברגל שמאל. מאחר ובתחילה הרופא שבדק ושלח אותי לצילום רנטגן לא איבחן מיד שמדובר בשבר רק לאחר שבוע וחצי נתנו לי לשים על הקרסול Aircast מאחר והיו לי בצקות ונפיחות ולא ניתן היה לגבס. כעת ובנוסף אני סובלת מכאבים גם בקרסול ימין עד שקשה לי לדרוך על הרגל וכל תנועה אני מרגישה כאב .אני כרגע עם גרב אלסטית לקרסול.על מנת להקל על התנועתיות ברגל . ממה לדעתך נובע הכאב גם בקרסול ימין ? אודה לתשובתך .
שלום רונית, קרוב לוודאי הכאב בקרסול ימין נובע מעומס יתר על רגל זו מפאת הצליעה או חוסר הדריכה על רגל שמאל. כל זאת בהנחה של נחבלת ברגל ימין. בברכה