חשש לשבר?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי מכה חזקה היום בקרסול זה התחיל להתנפח לי וזה ממש כואב במיוחד מתי שאני מפעיל לחץ על הקרסול (דריכה, סיבוב המפרק כו'...) לעומת זאת בעט מנוחה הכאב לאט לאט דועך. יש לי בעוד פחות משבוע מסע 10 קמ' עם משקל רב עליי, האם יש סיכוי שזה יחלים עד אז?
שלום דני! לפי תיאורך סיכוי לשבר הוא לא גבוה, אך בלי בדיקה מדוקדקת ע"י אורטופד לא ניתן לשלול שבר! גש בהקדם האפשרי לבדיקת האורטופד, ייתכן ויידרש צלום רנטגן. במידה ואין שבר ומדובר בנקע -סביר להניח שתוך שבוע - 10 ימים קרסולך יחלים, בכל מקרה לא נראה לי שתהיה כשיר למסע מפרך תוך שבוע ימים. בברכת רפואה שלמה