כאבים ונפיחות מתחת לקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מזה כשבועיים יש לי כאב חזק, נפיחות ואדמומית בחלק החיצוני של כף הרגל 2-3 סנטימטרים מתחת לעצם הקרסול וכסנטימר וחצי מעל העקב. בעבודתי אני מרצה, והכאב החל במהלך שיעור שבו אני מרבה לעמוד. מאז הכאב והנפיחות אף התחזקו והדבר מקשה מאד על עמידה ובעיקר הליכה. ברצוני לציין כי לפני כחודשיים נתפס הגב התחתון שלי ולמעשה רגישות קיימת בו עד עכשיו ולתחושתי, היא משפיעה על היציבה שלי. אשמח לעצה מהירה כי הסבל הוא גדול תודה רבה
שלום אבי, העצה המהירה והמועילה ביותר היא לגשת בהקדם לאורתופד לבדיקה גופנית וטיפול בהתאם לממצאים. לא ניתן להתרשם בפורום ממצב קליני. שבוע טוב