לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לפני כחודש נחתכתי בגיד מישר הבוהן בכף רגל ימין. עברתי ניתוח לתפירת שני הקצוות, וכיום הרגל שלי מגובסת עד מתחת לברך. בנוסף, במהלך הניתוח הוחדר דרך הבוהן מסמר עד לעצם המסרק. תפקיד המסמר כמו שנאמר לי הוא להרים את הבוהן להוריד לחץ מהגיד. שאלותי: מה משך זמן האיחוי של גיד וכמה זמן (סדר גודל) אצטרך להשאר בגבס? האם לאחר הסרת הגבס ניתן לתחיל לדרוך על הרגל? האם אזדקק לפיזותרפיה? אשמח לקבל תשובות. בברכה נדב
שלום נדב, לאחר כ6 שב' ניתן להוריד את הסד אולם במחלקות שונות גישות שונות. ניתן לדרוך לאחר הסרת הגבס ורצוי להתחיל בפיזיותרפיה. תודה