כאבים בעקב ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ה-10 סובל מכאבים חזקים בעקב ימין מזה שלושה ימים, עד כדי כך שאינו מסוגל לדרוך על הרגל. במוקד טרם עשו צילום רנטגן של העקב ובדק אותו אורטופד ולא מצא כלום. לפני כחצי שנה סבל בני מכאבים בעקב זה (לא בעצמה זו) והאורטופד אמר כי מדובר בכאבי גדילה השכיחים בגיל זה. האם כאבי גדילה היא תשובה סבירה במצב זה? מה ניתן לעשות? תודה, דנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, לפי תיאורך נראה כי מדובר במחלת סבר (Sever's Disease). זהו מצב החולף מעצמו אך מצריך מנוחה מלאה מפעילות קפיצה-ריצה לפחות לחודשיים. פני למומחה כף רגל האיזור מגורייך לאשרור האבחנה ובדיקה גופנית שלום