כאבים בעקב וקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבועות האחרונים הופיעו אצלי כאבים חדים בשתי הרגליים באיזור שמאחורי הקרסוליים ומעל העקבים. הכאבים מופיעים לאחר קימה ממצב של שכיבה או ישיבה והצעדים הראשונים מלווים בכאב חד.אני לא עוסקת בספורט ולא עשיתי פעולות יוצאות דופן שיכלו לגרום לשינוי הזה. יש משהו שניתן לעשות כדי להקל על המצב?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון, על פניו בעייתך נשמעת כדורבן. עלייך להיבדק ע"י אורתופד באזור מגורייך. הטיפולים (בהנחה שזו הבעייה) הם מתרופות, עבור בזריקות, פיזיותרפיה וכלה בניתוחים. גמר חתימה טובה