שלום דוקטור
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נחבלתי בכף הרגל הרופא טוען כי יש לי נביקולר אקסיסורי ושם אותי בגבס האם זה הטיפול המומלץ לכך? כי אם זה לא שבר אז למה גבס? כמה זמן אצטרך להיות עם גבס? איך אף פעם לא הרגשתי שיש בעיה עד שחטפתי מכה באיזור? תודה
שלום רב, נביקולר אקססורי היא עצם נוספת הנמצאת אצל אחוז לא מבוטל באוכלוסיה. ברב המקרים לא תגרום נזק או כאב. במקרה שלך החבלה הביאה לידי ביטוי "בעייה" קיימת. אני לא יודע מדוע אתה מטופל בגבס, אולי קיים שבר באזור? פנה, עם הצילומים, לאורתופד המטפל או מומחה כף רגל באזור מגורייך וברר זאת. גמר חתימה טובה