תסמונת os perineum וניתוח ה- talus
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , מזה למעלה מחצי שנה אני סובל כנראה מהתסמונת הזו בקרסול שמאל וכך כתב הרופא "רגישות לטרלית של הקובואיד ויותר על פני איזור העצם הססמואידית של גיד PL משמאל" . לפני שנים רבות נותחתי בעצם ה- talus .האם יש קשר בין שני המיקרים? מה ניתן לעשות לגבי התסמונת הזו ,מהי בדיוק כי הכאבים חזקים ביותר ושבים וחוזרים זאת לאחר כבר שתי הזרקות לאזור בתוך חצי שנה . תודה
שלום אבי, קרוב לוודאי אין קשר בין התסמונת לניתוח בטאלוס. אם 2 הסננות של סטרואידים לא הועילו יש לשקול ניתוח להוצאת העצם העודפת. שנה טובה