הלוקס וולגוס ואצבע פטישית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נותחתי לפני כשבעה חודשים על הלוקס וולגוס ואצבע 2 פטישית. המפרק באצבע קובע ונותק גיד של אצבע 3. נוצרה נפיחות מאד גדולה של שורש אצבע 2 וקיימת בצקת קבועה. הנפיחות היא מהמפרק שקובע ועד מתחת לעצמות המסרק. בבדיקת C.T.נמצא התעבות של הקורטקס הפנימי של עצם המסרק השני ובתוך הקורטקס מספר התבהרויות זעירות (3.6מ"מ ברגל המנותחת לעומת 2.4 מ"מ ברגל השניה). קיימת אטרופיה של השרירים הפלנטריים ברגל המנותחת ומודגמת תפיחה היפודנסית של הרקמות סביב מפרקים MTP 1ו-MTP 2. אודה על התייחסותכם והכוונתכם.אנא ענו לי במייל. האם הנזק הפיך או בלתי הפיך ? מה משמעותו ומה כדאי לעשות?
ד.ג היקרה, לא ניתן ולא נכון להתייחס לתוצאה ניתוחית, ויותר מכך לסיבוך בתר ניתוחי על בסיס תשובת CT מועתקת, ללא בדיקה גופנית וסקירת ה CT . אני מציעה לך לפנות לרופא המנתח או למומחה כף רגל אחר לצורך כך. שנה טובה