TENDINITIS ANKLE FOOT
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, אני בת 29 וסובלת מזה מספר חודשים מנפיחות בקרסול שמאל(בצקת)והגבלת תנועה ומכאבים גם בקרסול ימין. אובחנתי ע"י אורטופד כבעלת רגישות ומעט ספזם פרונאלי דו צדדי ללא חוסר נוירולוגי ומעט בצקת. כטיפול ניתן לי שימוש בקרסוליה למשך חודשיים 6 שעות ביום לשתי הרגליים ושימוש ב- ג'יל אקסיפן. שאלתי מה זה אומר? והאם ניתן לטפל בבצקת ובכאבים ללא קרסוליה? חשוב לציין שאני מתאמנת פעמיים בשבוע בפילאטיס מכשירים. בברכת תודה ענבל
שלום ענבל! אבחנה של Peroneal spasticity היא אבחנה די נדירה ומורכבת. סביר להניח שעברת בירור מקיף לפני האבחנה זו. די הגיוני שתצטרכי להשתמש בקרסולית. על כל פנים כדאי לך להיות במעקב אורטופד מומחה לכף רגל וקרסול. המקרה הוא לא נראה מקרה שגרתי! בברכה