בעיות גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לבן שלי יש כאבים חזקים בכף הרגל. הליכתו שונה מהליכה רגילה.הוא אינו מכופף את הברכיים ואחרי כל מאמץ גופני הכאבים מתגברים. היינו אצל אורטופד שטען שהמדובר בבעיה בגיד אכילס,נתן מרשם למדרסים,תקופה של פזיותרפיה(אמר שלא בטוח שזה ישפר את הענין - רק בגלל רצון הבן) עומד לפני גיוס לצה"ל מה עושים? למי פונים? תודה מראש
שלום סיגל! לדעתי יש מקום לפנות לבדיקה לאורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויהיה גם צורך בבדיקות דימות ע"מ לאושש את האבחנה בברכה