ניתוח בכף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני ניתוח בכף רגל,הניתוח עקב שחיקה בכף הרגל,הכאב גדול- קשה לדרוך וכמובן צולעת, הניתוח הוא קיבוע עם ברגים וגבס ל-3 חודשים האם הברגים אינם מפריעים לדריכה והליכה לאחר הורדת הגבס? האם אמשיך לצלוע? או שזה ענין של הצלחת הניתוח ומיומנות של המנתח? מודה מאוד לתשובה סופי
שלום סופי וחג שמח, לפי התיאור עברת ניתוח לחיבור מפרק בעל סחוס שחוק (ארתרודזה). מקובל לאחר ניתוח כזה גבס ל 2-3 חודשים ללא דריכה וכאבים. לאחר הורדת הגבס תתחילי לדרוך בהדרגה והברגים לא אמורים להפריע לזאת. יהיה סוג מסוים של צליעה, ניתן להקל ע"י נעל מותאמת. שאלות ספציפיות על הניתוח עלייך להפנות למנתח. תודה ושלום