בעיות בקרסול לבני בן ה 12
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני שנתיים כשבני היה בן 10 הוא שבר את הקרסול ואת משטח הגדילה בוצע ניתוח בברזלי לקיבוע + בורג במשטח הגדילה אך לצערי לאחר חצי שנה הקיבוע הצליח אך הקרסול החיל לגדול בצד אחד הפנו אותי לשניידר שם המליצו על ניתוח להפסקת הצמיחה לאחר בירור זו הביררה היחידה שהייתה לפני מספר חודשים בוצע הניתוח להוצאת הבורג ולהפסקת הצמיחה במשטח הגדילה . כיום בני סובל מכאבים בקרסול בכול בוקר והכאב חולף רק כעבור שעתיים עם הגבלת דריכה אבל לאחר מכן הוא פעיל כרגיל . מה ממולץ לי לעשות ולמי לפנות
שלום אבי וחג שמח, תמיד מומלץ לפנות חזרה לרופא המנתח עפ בעיות הקשורות לניתוח אותו הוא ביצע, מכיוון שהוא בלבד יודע מה בדיוק נעשה בניתוח. תודה וחג שמח