חבלה באצבע הקטנה של הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים נתקעתי ברגל של המיטה עם האצבע הקטנה ביותר בכף הרגל.האצבע התנפחה קצת וכאבה אבל אני מצליחה להזיז אותה למעלה ולמטה ואני שומעת קריקים של העצם. כשאני הולכת יחפה זה לא כואב לי אבל נגיעה של הנעל מפריעה ואפילו כשאני חובשת בתחבושת אלסטית זה כואב, עשיתי קומפרסים עם קרח, מה אתה מציע עוד לעשות? וכמה זמן יהיו עוד כאבים? אודה לתשובתך בהקדם.
שלום רינת! התיאור שאת נתת מתאים מאוד לשבר בזרת כף הרגל. תגשי ללא דחוי לאורטופד כדי לאבחן את הבעיה ולקבל טיפול. השבר יכול להיות עם תזוזה ואז נדרש שחזור ע"מ לתקנו. אל תמשכי זמן! בברכה