מה יכול להיות שגורם לבעיה?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בכל פעם שאני הולך עם נעליים אני מרגיש שהנעלים לוחצות את הבהונות הצידה לכיוון שאר האצבעות. זה כואב ומעוות לי את הבהונות. עכשיו אני הולך עם נעליים רחבות וגדולות עליי בכדי שלא יכאב, אבל זה מסורבל ולא נעים. האם יכול להיות שמדרסים יפתרו את הבעיה? האם יכול להיות למשל שכף הרגל שלי לא נוחתת נכון\קורסת פנימה ובגלל זה יש חיכוך של הבוהן עם הנעל? איזה עוד אפשרויות קיימות? תודה מראש עבור תשובה.
שלום יוסף! ייתכן ואתה סובל מעוות מבנית בכף הרגל, בכל מקרה אתה זקוק לבדיקת אורטופד כדי להבין מהי הבעיה. במקרים מסויימים מדרס מותאם עשוי לעזור. בברכה