בת 55 לפני ניתוח אוסטאוטומיה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 55 בריאה בדרך כלל, עומדת לעבור ניתוח אוסטאוטומיה ע"ש ווייל + סינובקטומיה באצבע שנייה בכף רגל ימין. אין לי מושג מה ההליך הניתוחי שאני אעבור ואשמח לקבל הסבר קל להבנה מה ייעשה לי בניתוח. כמו כן כפי ששאלתי בשאלה קודמת, האם לאחר חודש וחצי אחרי הניתוח אוכל לנסוע לטיול בתאילנד וללכת בלי כאבים. כיום אני סובלת מכאבים שנמשכים כשנתיים, שהחלו לאחר טיול בתאילנד בו הלכתי קילומטרים רבים ברגל. אודה על תשובה מהירה לפני שאני סוגרת את הטיול. תודה מיכל
שלום מיכל! בהמשך לתשובתי על שאלתך הקודמת אני ממליץ לך לפנות לאורטופד שאמור לנתח אותך כדי לקבל הסבר מפורט מותאם לבעיתך הרפואית. כמו כן שוב אדגיש שכדאי להמתין כחודשיים אחרי הניתוח טרם טיול הכרוך בהליכה וחשיפה למאמצים גופניים. בברכה