שבר בפטישון חיצוני ללא תזוזה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, לפני 5 שבועות שברתי את הקרסול (שבר בפטישון חיצוני ללא תזוזה) הרגל היתה מגובסת במשך 4 שבועות. לפני שבוע הורדתי את הגבס הרגל עדיין נפוחה עם שטף דם וכמעט ואיני יכולה לדרוך עליה (רק להניח אותה) האם זה סביר או יכול להיות שהשבר לא התאחה לחלוטין?. בנוסף קיבלתי זריקות קלקסן שהפסקתי ברגע שהורידו את הגבסץ האם עלי להמשיך לקחת? תודה רבה, שנה טובה
שלום מירב! הזמן המקובל לקיבוע במקרה של השבר בפטישון החיצוני הוא 6 שבועות. אין להתחיל לדרוך על הרגל ללא אמצעי מקבע ( גבס או מגף שברים ) קודם. על כל פנים יש להיבדק בהקדם על ידי אורטופד ולקבל הנחיות מפורטות להמשך הטיפול לרבות נושא של נטילת מדללי דם כגון קלקסן. בברכה