בעיות בכפות רגלים אחרי בדיקת mri
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה בבדיקה עולה כדלקמן קרע ופיצול של גיד הטיביאל פוסטריורי מתחת לפטישון הפנימי ועד הדיסטליות כמתואר. טנוסינוביטיס מלאה גם של הגידים הפנימיים שנראים המשכיים. בורסיטיס אינטר מטטרסי דיסטלי במרווח הראשון והשני ואין לשלול מורטון זעיר במרווח המטטרסלי הדיסטלי השניץ שאלתימה לעשות האם אפשר לטפל ללא התערבות כירוגית מפאת גילי המבוגר ופעילות מועטה תודה על ההתייחסןת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילי! את זקוקה להערכה מדוקדקת של אורטופד כף רגל וקרסול, בהחלט יכול להיות שניתן להמשיך בטיפול שמרני ולא להגיע לניתוח. בברכה