גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברכות על הפורום הנהדר!! האם לאחר הורדת גבס לאחר קרע בגיד האכילס (ללא ניתוח) כרגע דריכה עם מגף דריכה יחודי עם זויות מומלץ לעשות קצת תנועות עם הכף רגל באופן עצמאי? האם מומלץ לנסות לעשות מס תרגילים עם העקב כמובן בזהירות? על מה כדי לתת דגש בתקופה של כחודש עם מגף ההליכה? על מה מומלץ להקפיד? תודה רבה בריאות לכל אנשי הפורום המכובד!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! כל התרגילים צריכים להיעשות בהדרכת פיזיותרפיסט ובהתאם להמלצות האורטופד. יש להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל מעבר לטיפול פיזיותרפי מסודר. כמובן ניתן להפעיל בזעירות את הקרסול והבוהנות באופן אקטיבי ללא דריכה !!