קרע גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודש ושבוע קרעתי את גיד האכילס, בבדיקה הדמיה אולטרסאונד וMRI היה קרע מלא אך הגידים היו קרובים אחד לשני. הרופא המטפל החליט על טיפול שמרני (למרות שאני הייתי בעד ניתוח) אני עם גבס כבר כחודש פלוס ויש לי עוד חודש עד הביקורת הבאה. אני בן 33 כרגע מושבת לחלוטין. מה להערכתם יהיה בביקורת בעוד כחודש? במידה והגבס ירד מיד ניתן להתחיל לדרוך? יש סיכוי שאשאר עם גבס לתקופה נוספת?? איזה בדיקה יעשו הרופאים בכדי לדעת מה מצב הגיד?? תודה מראש וסליחה על כמות המלל
שלום יניב, מה יהיה בביקורת נחכה ונראה, קשה להתנבא הדריכה תותר ע"י הרופא המטפל בלבד, רצוי עם מגף הליכה לא בטוח לגבי גבס לתקופה נוספת, אבל מגף עם הגבהות, תצטרך בדיקה פיזית והדמייה כלשהיא (US MRI וכו') חג שמח