כאב נקודתי בכרית כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביומיים האחרונים אני מרגישה כאב בנקודה מסוימת פחות או יותר במרכז כרית כף רגל ימין. זה לא כואב בישיבה אלא רק אם נוגעת שם (לוחצת) וגם בהליכה. האיזור נראה אדום-כחול. זה משהו בקוטר של סנטימטר אחד. אני שוחה הרבה ודוחפת את הקיר עם כרית רגל ימין. יכול להיות שנוצרה שם דלקת? אולי רק נמתח שריר? מה אפשר לעשות?
שלום מיכל! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד מומחה לכף הרגל. לצערי מתיאור שלך לא ניתן להסיק מסכנה על אופי המחלה ממנה את סובלת. בברכה