כאב בכף הרגל לאחר תאונת דרכים קלה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש נפצעתי כהולכת רגל בתאונת דרכים מגלגל של מכונית נוסעת. הפגיעה ברגל שמאל באצבעות כף הרגל. בצילום שני שברים מינימליים בגליל קריבני של אצבעות 3 ו- 4. כרגע אני מסוגלת ללכת בכותלי הבית. סובלת מכאב שורף בעיקר בלילה - שמעיר משינה, לפעמים למרות שימוש במשכחי כאבים. השאלה מה הסיבה לכאב? למה דוקא בלילה בשכיבה? האם נחוץ טיפול נוסף מלבד מנוחה? יש לציין שמצב הרגל השתפר הנפיחות כמעט ירדה. כמו כן אינני סובלת מסכרת ולחץ הדם שלי מאוזן. ועוד - אני בת 73 שנה. תודה
שלום רב! בהחלט ייתכן שחודש לאחר השברים עדיין יש כאבים, הבעיה היא שמדובר ב Crash injury, אשר יכולה לגרום גם לפגיעה בעצבים. פגיע מסוג זה עלולה לגרום לכאבים ממשוכים ואף התפתחות סיבוכים. חשוב להגיע לביקורת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה