ניתוח הלוס ולגוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת 10 חדשים לאחר ניתוח הלוס ולגוס ויש לי כמה תופעות לוואי . אבקש לדעת אם זה יכול להיות כתוצאה מהניתוח. כאשר קר לי ברגל או יש רוח אני חשה בכאב בכל כף הרגל ועד הברך. התחושה כאילו הכל נהפך לאבן וכואב. כמו כן לפני הניתוח יכולתי לקפל את כל האצבעות כולל הבוהן עד הסוף (כמו אגרוף) ועכשיו הבוהן מתקפלת מעט מאד. המפרקים לא נוקשים.אני עושה כל הזמן תרגילים (מקפלת מעלה מטה) בעזרת הידיים אך זה לא עוזר. המנתח אמר שבעזרת התרגילים המצב ישתפר אך אני לא רואה זאת.מה עוד אפשר לעשות או שזה כבר מאוחר מדי? לתשובתכם אודה. ריטה
שלום ריטה! אני ממליץ לך לפנותץ לבדיקה מקיפה של אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ופיתחת סיבוך מורכב בעקבות הניתוח. מעבר לזה לא יכול להגיד בלי לבדוקך. בברכה