מטטרסלגיה - כיצד מטפלים?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 53, עם סוכרת נעורים, וסובלת מכאבים עזים בכרית כף הרגל שמגבילים אותי מאוד (אובחנה מטטרסלגיה). אני משתמשת במדרסים שמקלים מעט את הכאבים, אך עדיין אני מתקשה בהליכה. קיבלתי כבר פעמיים זריקות קורטיזון בהפרש של כ 9 חודשים. הזריקות אכן מפחיתות את הכאבים אך השפעתן פגה לאחר כ 6 חודשים. שאלותיי: 1. האם אין בעיה בהזרקות חוזרות של קורטיזון(פרט לעלייה זמנית ברמת הסוכר)? שהרי רק זה עוזר לי . 2. האם אין טיפול משמעותי נוסף לבעיה? הייתי אצל כמה רופאים ואף אחד לא הזכיר טיפולים נוספים. 3. האם ניתוח יכול לפתור את הבעיה? תודה
שלום יעל! טיפול ב metatarsalgia לעתים יכול היות מורכב מאוד עד כדי צורך בהתערבות ניתוחית, הזרקות סטרואידים אינן פותרות את הבעיה. אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לצורך החלטה מקצועית על המשך טיפול. בברכה