שאלה בנושא כף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בעבר עשו לי ניתוח להסרת ציפורן חודרנית. מאז חלפו 5 שנים ועד היום האצבע אדומה ונפוחה, אך לא כואבת. רופא המשפחה הפנה אותי לרופא כף רגל. קופ"ח שיבצה לי תור אצל פודיאטר (מרפאת כף רגל), אך בדקתי באינטרנט ואותו רופא הוא אנדוקרינולוג המומחה לרגל סכרתית. שאלתי היא - לאיזה רופא עליי לפנות? האם לאורטופד או להשאר במרפאת כף רגל? תודה יוסי
שלום יוסי! אני ממליץ לך לפנות לפודיאטר ( מדובר באיש מקצוע לא רופא, אשר בד"כ רכש את השכלתו בחו"ל והוא בעל תואר דוקטור לפודיאטריה - לא לבלבל עם דוקטור לרפואה ).פודיאטר מתעסק עם בעיות של כף רגל ובבטיפול בבעיה של צפורן חודרנית פודיאטר מקצועי הוא הכתובת הראשונה. כמובן ניתן לפנות לאורטופד מומחה לכף רגל וקרסול. בברכה