כאבים בעקב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כאבים בעקב שמאל, אין לי דורבן והרופא ממליץ על נעליים קשיחות באזור העקב, אני סובל יותר מצי שנה, לא גילו כלום בצילומים ובאולטרסאונד, האם יש אופציות נוספות למקרה הנ"ל? מה עליי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לטפל בכאבי עקב בעזרת מידרס פונקציונלי (ביומכני) שתפקידו לדאוג שכף הרגל תעמוד במנח הנייטרלי שלה ועל ידי כך ימנע כאב.
שלום מייק! אני בהחלט חושב שיש מקום לפנות לאורטופד מומחה לכף הרגל לצורך המשך הבירור, כולל בירור הדמייתי. ייתכן ויש מקום לביצוע MRI, אך שוב רק על סמך בדיקת אורטופד מומחה לכף הרגל בברכה